środa, 29 lipca 2015

Prolog.

Zacznijmy od początku.
Jestem Lena. Lena Winiarska. 
Tak, siostra Michała. 
Mieszkam w Bydgoszczy.
 Ale już nie długo przeprowadzam się.
  Do Bełchatowa.
Do brata.
Zacznę tu liceum sportowe.
Profil?
Oczywiście siatkówka. 
Chyba nieszczęśliwe zakochana. 
Dlaczego?
On chyba kocha inną.
A ja kocham jego. 
Znamy się dzięki temu, że spędzałam w Bełchatowie
każde ferie,
weekendy,
czas między Wigilią a sylwestrem.
Dopiero teraz się zastanawiam czy dobrze zrobiłam
przeprowadzając się tutaj.
W końcu będziemy mieszkać w jednym mieście.
Często przebywać na tej samej hali.
Trudno. 
Teraz już nic nie zmienię.
Będę musiała to przeżyć.
Czy dam radę?
Zobaczymy.



Witam was na moim nowym blogu. :) Jak na razie mamy prolog. :) Mam nadzieję że wam się spodoba. Liczę na wasze opinie w komentarzach i do następnego. :D

2 komentarze:

  1. Witam i ja cię :D
    Wczoraj to chyba Cię natchnęłam tym paplaniem o moich nowościach, w końcu Siatkarska Moda Na Sukces i Ciebie poniosła na szczyt i wystartowałaś :D
    Mam ogólny zarys, czego mogę się spodziewać, więc czekam na rozwinięcie akcji!
    Pozdrawiam :*
    ps. a no i informuj na gg :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie ciekawie:) Jestem ciekawa co może wydarzyć. Zapraszam do siebie na nowy rozdział: http://lot-po-nasze-zycie-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń